قنبر محمدی الیاسی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

قنبر محمدی الیاسی

دانشکده کارآفرینی / توسعه کارآفرینی

رساله های دکتری

  1. چارچوب مفهومی فرآیند دلبستگی کارآفرینان به ایده
    وجیهه وفائی 1403
  2. ارائه مدل توسعه اخلاق کسب و کارهای اجتماعی در مرحله ارزیابی فرصت
    محسن حیدری 1402
  3. واکاوی الگوی توانمند سازی کارآفرینانه فقرا با رویکرد توسعه عدالت استحقاقی ( مورد مطالعه: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان شهرداری تهران)
    امیرحسین شفیعیان 1402
  4. طراحی چارچوب تسهیل گری مبتنی بر مربی گری برای ایده پردازی کارآفرینان بالقوه
    فاطمه السادات غفوریان 1401
  5. طراحی چارچوب انتخاب سبک مربیگری با رویکرد اقتضایی – مطالعه موردی: مدیران کسب و کار با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 1401
  6. واکاوی نهادی زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مورد مطالعه دانشگاه تهران
    رضا فریدزاده 1401
  7. طراحی مدل مربی گری جهت تغییر رفتار کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی
    بهاره مافی 1400
  8. طراحی مدل کارآفرینی خط مشی( مورد مطالعه تولید برق حرارتی
    فرشته باقری 1399
  9. معناسازی کارکنان از نظام ارزیابی عملکرد
    هادی عارف 1399
  10. تبیین دلایل التزام کارآفرینان به اخلاق کسب و کار
    مهرداد اقامحمدی 1398
  11. باز مفهوم پردازی هویت کارآفرینانه – رهیافتی انتقادی
    علی رستمیان 1398
  12. بررسی فرآیند بین المللی سازی بنگاه های دانش بنیان جدید در ایران با رویکرد طراحی
    علی مرجوی 1398
  13. طراحی چارچوب اکوسیستم کارآفرینی فناوری پیشرفته
    امیرمهدی میثمی 1397
  14. شناسایی شایستگی های مدیران مستعد مربی گری در کسب و کارهای صنعت نیروگاهی
    مجتبی جشنی ارانی 1397
  15. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت برنامه منتورینگ (مطالعه موردی: شرکت همراه اول)
    مهناز اکبری 1397
  16. شناسایی شایستگی های عمومی عاملان توسعه خوشه های کسب و کار ایران
    هادی نوتاش 1397
  17. طراحی چارچوب تعالی مراکز ارائه دهنده خدمات توسعه کسب و کار کشور
    ژیلا ترابی 1397
  18. واکاوی تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط فناور در ایران از منظر نهادی
    سعید شجاعی 1397
  19. طراحی الگوی حمایت کارآفرینانه کسب و کارهای نوپای اجتماعی
    ایدین سلام زاده 1397
  20. طراحی الگوی بکارگیری یادگیری های غیر رسمی برای پرورش مدیران منابع انسانی در سازمان های بزرگ کشور
    سمیه زراعت کار 1396
  21. طراحی و آزمون الگوی هم بافته کارآفرینی- عملکرد در بخش دولتی ایران (مورد: شهرداری تهران)
    یوسف وکیلی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر مربی پذیری و ذهن آگاهی بر رشد ذهنیت کارآفرینانه مدیران شرکت های علمی تحقیقاتی استان اصفهان
    محمود طلایی پاشیری 1403
  2. تاثیر رفتار مربی گری مدیران بر نوآوری کارکنان درشرکت های دانش بنیان با تاثیر متغیر میانجی امنیت روانی
    علی اصغر اسفندیار 1402
  3. شناسایی ابعاد سیاسی اکوسیستم کارآفرینی در توسعه کسب و کارهای صنعت فاوای ایران
    محمد شیرزاده 1401
  4. ارائه چارچوب یادگیری کارآفرینانه در کارآفرینان صنعت بلاکچین
    محمدمهدی زینالی عرقطو 1401
  5. شناسایی عوامل بروز رفتار نادرست در کارآفرینان کسب و کارهای الکترونیک
    مصطفی لطفی 1400
  6. شناسایی چارچوب مشاوره موثر در کسب و کارهای نوپا
    هما طالب رجبی 1398
  7. تاثیر روحیه سازگاری - رویرویی قاطع کارآفرینان بر اعتماد پذیری کارآفرینان نزد زیردستان موردمطالعه شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات شهر تهران
    علی عمیدی 1397
  8. تاثیر ویژگی های شاگردی بر اثر بخشی مرشدی در محیط های آموزشی
    مهرداد افشاری 1397
  9. طراحی مدل جایزه ملی مسئولیت پذیری اجتماعی کسب و کارهای صنایع غذایی
    ساناز ورکیانی زاده 1397
  10. تاثیر یادگیری تجربی بر تصمیم گیری انتخاب استراتژی های خرج کارآفرینان
    زهرا سلیمان زاده کلهرودی 1397
  11. شناسایی منابع و روش­های یادگیری کارآفرینان در فرایند تشخیص فرصت­های کارآفرینی اجتماعی
    رضوان صابر 1396
  12. شناسایی شایستگی های کارآفرینان نهادی در فرایند تغییرات نهادی
    سعید سلیمانی 1396
  13. شناسایی استراتژی­های کارآفرینان نهادی برای پیاده سازی تغییرات نهادی
    فخرالسادات حسینی راویز 1396
  14. طراحی مدل پذیرش نظام مدیریت عملکرد در کسب و کارهای بزرگ
    مهسا فاضل حسن آبادی 1396
  15. ارائه الگوی پرورش مهارت یادگیری تاملی در کارآفرینان کارکشته
    شنه حسین پناهی 1396
  16. ‏ ارائه الگوی باز توانی بنگاه های کارآفرین ایرانی
    نصیبه ملازاده 1396
  17. ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر نوآوری در صنعت بیمه ایران
    فاطمه میرزایی رابر 1396
  18. االگوی یادگیری غیررسمی کارآفرینان در صنایع با فناوری اطلاعات و ارتباطات
    حامد آینه ساز 1396
  19. الگوی کارآفرینانه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازی خودرو کشور
    شهاب شهروزی 1396
  20. شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا
    احسان چیت ساز 1396
  21. منزلت تجاری سازی فن آوری در نظام توجهات مبتکرین ‏
    کاوه تقوی نیا 1396
  22. تاثیر رفتار(شبکه سازی اجتماعی) در کاهش موانع نوآوری کسب و کارهای کوچک و متوسط منتخب
    پیمان اژدری 1396
  23. تاثیر مهارت های مربیگری مدیر بر رشد حرفه ای کارکنان
    زهرا حاکمی گرگری 1396
  24. نقش شبکه های اجتماعی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی در کارآفرینان پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد ‏تهران
    ندا رکنی 1396
  25. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی خدمات نوین بانکی در بانک صادرات ایران
    صدیقه تقی زاده 1396
  26. معیارهای ارزیابی فرصت¬های کارآفرینانه در کسب و کارهایی با فناوری پیشرفته در ایران
    ساسان نوروززاده چگینی 1396
  27. شناسایی فرآیندهای یاددهی-یادگیری اثربخش برای آموزش کارآفرینان نوپا در دانشکده کارآفرینی
    وجیهه وفایی 1396
  28. شناسایی و اولویت بندی چالشهای مدیریت منابع انسانی در یک سازمان نوپا
    سحر جلوداری گتاب 1396
  29. شناسایی فرایند شکل گیری باورهای فرصت در کارآفرینان
    عبداله احمدی کافشانی 1396
  30. تدوین گروه شایستگیهای کارآفرینانه مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط استان تهران
    محمدجواد ثابت 1396
  31. طراحی الگوی روابط توسعه ای کارآفرینان د رعملکرد کسب و کار
    نگار خسروی 1396
  32. شناسایی نقش روش های یادگیری غیر رسمی در عملکرد کشب و کارهای آموزشی
    مریم مهین راد 1396
  33. شناسایی روش های یادگیری کارآفرینان اینترنتی
    بهاره مافی 1396
  34. شناسایی عوامل محیطی موثر بر تصمیم گیری اخلاقی در کسب و کارهای نوپا
    زهرا بادلی 1396
  35. شناسایی مدل توسعه کسب و کار در شرکت رادیاتور ایران
    نسیم شمس فر 1396
  36. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه محیط یادگیری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    لاله صادقی 1396
  37. شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
    ایدا احمدی دارانی 1396
  38. شناسایی موانع بازخوردگیری از اساتید کارآفرینی، مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی
    پریسا محزون حقیقی 1396
  39. طراحی چارچوب شایستگی های اساتید کارآفرینی جهت تربیت دانشجوی کارآفرین
    شیما فرخ 1396
  40. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه های آموزش کارآفرینی عنوان دفاع شده: شناسایی مدل کسب و کار مراکز آموزش کسب و کار
    لیلی فلاح تفتی 1396
  41. شناسایی الگوی توسعه هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان کارکشته
    نوشین داهیم 1396
  42. شناسایی محورهای توسعه قابلیت متقاعدسازی در کارآفرینان کارکشته
    فاطمه داداشی 1396
  43. طراحی و استقرار سیستم مربی گری الکترونیکی در زمینه توسعه سیستم های یکپارچه سازمانی
    سمیه کرمی زندی 1396
  44. تاثیر ویژگی های شخصیتی و ابعاد بازخورد دریافتی بر پذیرش بازخورد عملکردی و توسعه ای توسط کارآفرینان نوپا در کسب و کارهای اینترنتی
    صدف یوزباشی 1396
  45. تاثیر سبک شناختی و فراشناخت بر قصد کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    آرزو حیدری 1396
  46. تاثیر رهبری کارآفرینانه و خودباوری رهبری بر عملکرد مدیران بخش عمومی واقع در منطقه آزاد اروند
    صدیقه بهرام پور 1396
  47. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری خلاق در شهر تهران
    فرنوش کاوه اهنگر 1396
  48. تاثیر سرمایه شبکه بین سازمانی بر قابلیت نوآوری کسب و کارهای صنایع پیشرفته - مطالعه موردی: کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو شهر تهران
    ترانه فرخ منش 1396
  49. تاثیر یادگیری از اشتباهات و شکست ها بر عملکرد کسب و کارهای کارآفرینان نوژا در ژارک های علم و فناوری شیراز و مشهد
    مجتبی پیروزمند 1396
  50. روشهای یادگیری قواعد اخلاقی در کسب و کارهای کوچک
    سمیرا امامی 1396
  51. تبیین تاثیر فرایند محوری بر سرمایه اجتماعی در سازمان های متخب متعالی ایرانی
    یحیی چاقویی 1396
  52. ارائه الگوی یادگیری از شکست توسط کارآفرینان ایرانی در بخش فناوریهای پیشرفته
    هادی نوتاش 1396
  53. شناسایی چالش های مدیریت منابع انسانی در سازمانهای با رشد سریع
    امید جستانی دیلمی 1396
  54. شناسایی چارچوب یادگیری از شهود در جامعه مخترعان کشور
    امید میرزائی 1396
  55. شناسایی منابع و روش های یادگیری کارشناسان و مدیران منابع انسانی در صنعت خودرو
    مجتبی عربی 1396
  56. مدل مفهومی شایستگی یادگیری کارآفرینان برتر کشور با رویکرد برنامه ریزی آموزشی برای کارآفرینان نوپا
    ندا مثنوی 1396
  57. شناسایی نقش سازمانهای میانجی در نظام نوآوری ملی ایران
    مجتبی هوشمندزاده 1396
  58. شناسایی و اولویت بندی مولفه های توسعه فرهنگ کارآفرینی از طریق تلویزیون و عوامل بازدارنده آن در رسانه ملی ایران
    زهرا خرمی 1396
  59. طراحی چارچوب مفهومی انتخاب کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه برتر دانشجویی
    محسن انصاری 1396
  60. شناسایی و مولفه های شناختی تاثیرگذار در تشخیص فرصت کارآفرینان منتخب استان تهران
    بهاره صبور 1396
  61. شناسایی الگوی ارزیابی اثربخشی برنامه مرشدی رسمی در کسب و کارهای با رشد سریع
    نیلوفر نصیری 1396
  62. شناسایی و اولویت بندی چالش های مدیریت منابع انسانی بر اساس الگوی بلوغ قابلیت(P - CMM ) مورد کاوی: شرکت ساپکو
    حمیدرضا محمدی 1396
  63. شناسایی روشهای یادگیری کارشناسان و مدیران فروش وبازرایابی در کسب و کارهای با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 1396
  64. شناسایی تاثیر یادگیری تجربی در توسعه کسب و کاراهای خانوادگی
    محمد بیطرفان 1396
  65. بررسی نقش سازوکارهای منتورینگ(مربی¬گری) غیر رسمی بر پیشرفت شغلی زنان در شرکت راه¬آهن جمهوری اسلامی ایران
    زهره حبیبی 1396
  66. شناسایی منابع ایده کارآفرینان منتخب ایرانی براساس رویکرد تحلیل اسنادی
    لیلا چیت ساززاده 1396