محمد عزیزی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

محمد عزیزی

دانشکده کارآفرینی / توسعه کارآفرینی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تبیین ویژگی های شخصیتی موثر بر عملکرد تیم های کارآفرینی با میانجی گری تاب آوری کارآفرینانه و نقش تعدیلگر تنوع در تخصص
    علیرضا اسیم 1403
  2. تاثیر دیجیتالی کردن سرمایه انسانی کارآفرینی بر عملکرد فردی و سازمانی ( مورد مطالعه شرکتهای فناور خدماتی محور شهر تهران )
    میلاد باقری 1402
  3. تاثیرآموزش سواد مالی برخودکارآمدی مالی و انگیزه پیشرفت دانشجویان
    زینب نجفی 1402
  4. ارائه چارچوبی برای مربی گری تیمی (مورد مطالعه: صنعت حمل و نقل هوایی ایران)
    امیرحسین باقریه مشهدی 1402
  5. ارائه چارچوبی برای مربیگری مجازی
    شبنم رمضانی 1402
  6. بررسی تاثیر خودمربی گری بر قصد کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی خلاقیت و تعدیل گری جنسیت و آموزش کارآفرینی
    نسترن کمیزی 1402
  7. تاثیر فرهنگ منتوری بر عملکرد کسب وکار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات)
    ساحل جلالی نیا 1402
  8. تاثیر راهبردهای تاب اوری کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای دانش بنیان
    رضا امینی 1402
  9. تاثیر چابکی فکری بر نوآوری عملکرد با میانجیگری رهبری کارآفرینانه تیم ( مورد مطالعه : شرکت های دانش بنیان استان تهران )
    علی فرامرزی 1402
  10. ارائه چارچوب مربیگری همتا ( مورد مطالعه: دانشجویان و دانش آموختگان رشته کارآفرینی و دانشجویان رشته MBA)
    نیلوفر میهن گیر 1402
  11. شناسایی نقش قوانین کار ایران بر توسعه کارآفرینی
    سبا قمبری همدانی 1402
  12. شناسایی عوامل یادگیری نوآوری در صنعت پوشاک ایرانی ـ اسلامی
    میترا قاصد 1401
  13. تدوین محتوای کتاب آموزشی برای توسعه‌ی الگوی نقش کارآفرینانه برای دانش‌آموزان دوم دبستان
    پریا فرهادی 1401
  14. شناسایی عوامل فرهنگی موثر بر توسعه کارآفرینی: مورد مطالعه قومیتهای منتخب
    علیرضا داداش 1401
  15. شناسایی استراتژی های مدیریت استعداد در شرکتهای فناور محور در شرایط بحران(پس از ویروس کووید-19)
    امیرحسین جهاندیده 1401
  16. توسعه مدل کسب و کار در "کارآفرینی پایدار" و نقش آن در عملکرد (مورد مطالعه: شرکتهای بورسی)
    محسن آخوندی 1401
  17. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی افراد بزرگسال
    سیده افروز میرانی 1401
  18. شناسایی راهبردهای سرمایه انسانی در شرکت های دانش بنیان در محیط های ناپایدار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه
    سحر علی پوردستجردانی 1400
  19. ارایه مدل توانمند سازی کارافرینانه ی زنان سرپرست خانوار در موسسات خیریه
    سمیه محجوب 1400
  20. تبیین نقش شایستگیهای کارآفرینانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی
    ریحانه میرزائی پوئینک 1399
  21. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه کارآفرین هیبریدی
    احمد جلیلی 1399
  22. ارائه الگوی مشارکت ذی نفعان در آموزش کسب و کار و کارآفرینی
    میسا اسماعیلی 1399
  23. شناسایی استراتژی های توسعه سرمایه انسانی در کسب و کارهای کارآفرینانه
    ابوالفضل متین 1398
  24. تاثیر شاخص های محیط کسب و کار، رقابت پذیری و کارآفرینی بر عملکرد مالی شرکت های برتر دنیا
    مهدی خزائی 1398
  25. نقش تسهیل کنندگی و بازدارندگی قوانین و مقررات شهرداری ها برای ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه
    ابوالفضل فردوس 1398
  26. برنامه ریزی درسی تلفیقی کارآفرینی برای دانش اموزان دوره متوسطه دو
    مطهره رضوانی 1397
  27. شناسایی سیاست های تامین مالی خرد در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی مورد مطالعه بانک حکمت ایرانیان
    مریم یوسف اقدم 1397
  28. شناسایی چالشهای جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی
    فرشته یعقوب زاده قمی 1397
  29. تاثیر شایستگی های کارآفرینانه اعضای تیم های کارآفرین بر عملکرد تیم ها
    مرضیه نظرنژادبجستان 1397
  30. شناسایی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر کارآفرینی شهری مطالعه موردی: کسب و کارهای خانوادگی فعال در حوزه تولید پوشاک شهر تهران
    مرتضی باجلان 1396
  31. شناسایی عوامل پایداری تامین مالی خرد برای توسعه کسب و کارهای خرد زنان
    لیلا عباسی راد 1396
  32. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن آموزش کارآفرینی
    ازاده اکبری دستجرده 1396
  33. شناسایی و اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز متربی کسب و کار
    عاطفه اقایی پور 1396
  34. بررسی رابطه بین گرایش های کارآفرینانه و پیامدهای کارآفرینی دانشگاهی در دانشکده های فنی دانشگاه تهران و نقش تعدیل کننده رهبری کارآفرینانه دانشگاه
    فردخت فریدی 1396
  35. شناسایی نیازهای آموزشی مدیران کسب و کارهای دانش¬بنیان در زمینه قواینن حقوقی – مطالعه موردی: کسب وکارهای دانش¬بنیان مستقر در پارک¬ علم و فناوری دانشگاه تهران
    فاطمه حاجی زاده 1396
  36. شناسایی فرایند برندسازی شخصی برای مربیان کسب و کار
    سحر بهادری فر 1396
  37. شناسایی و اولویت بندی موانع و حمایت های قانونی توسعه کسب و کار خانگی مورد مطالعه: کسب و کارهای صنایع دستی شهر تهران
    سمیه مشهدالکوبه 1396
  38. ارزیابی تاثیر فرهنگ مربی گری بر توسعه قابلیت های کارآفرینانه کارکنان صنعت مترو
    مریم امیری ابدبوچالی 1396
  39. تاثیر و وزن دهی ساختار مدیریتی بر عملکرد کسب و کارهای خانوادگی در صنایع غذایی استان تهران
    آرش طاهری 1396
  40. شناسایی و اولویت بندی مهارتهای کارآفرینی مورد نیاز معلولان جسمی و حرکتی
    فاطمه مطلوبی فرد 1396
  41. تدوین محتوای درسی کارآفرینی در آموزش ابتدایی با رویکرد تلفیقی
    نگار مختاری 1396
  42. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه مورد نیاز مدیران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما
    پیمان محمدیارلو 1396
  43. تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر ایجاد مزیت رقابتی مورد مطالعه: صنعت ساختمان
    علی اصغر علیخانی 1396
  44. نقش آموزش مبانی و اصول کارآفرینی بر اشتیاق کارآفرینانه (مطالعه موردی: شرکت کنندگان در دوره­های آموزشی مهارت­های کسب و کار و کارآفرینی موسسه کار و تامین اجتماعی شهر تهران)
    نفیسه تقوی 1396
  45. سیاست های ارتقا زنجیره ارزش صنعت گل محمدی در ایران
    سجاد علی زاده کوثرریزی 1396
  46. عوامل محیطی موثر بر تاسیس بنگاه های اقتصادی تولید پراکنده برق توسط بخش غیردولتی
    سعیدرضا افشار 1396
  47. شناسایی الگوی یادگیری کارآفرینان حوزه خدمات شهری با توجه به رویکرد سیستمی
    زهرا کیانی فیض ابادی 1396
  48. شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی
    احسان شفیع زاده 1396
  49. ارزیابی عامل دروندادی دانشجویان در فرایند آموزش کارآفرینی ( مورد مطالعه : دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    محمد سجادی 1396
  50. نیازسنجی شایستگیهای مشاوران کارآفرینی
    فاطمه حاتمی سعدابادی 1396
  51. شناسایی شاخصهای ارزیابی آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی
    سلیمه قنبری 1396
  52. نیازسنجی آموزش کارآفرینی بازنشستگان مورد مطالعه: کانون بازنشستگان آجا
    سمیه کراری 1396
  53. شناسایی دستاوردهای یادگیری آموزش کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    مهدی یگانه 1396
  54. شناسایی الزامات طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان کسب و کار نوپا در شرکت محیا پرداز یزد
    امیرحسین ابوئی 1396
  55. شناسایی سبک های یادگیری کارآفرینان اجتماعی شهر تهران
    الهه حیدری 1396
  56. عوامل فردی موثر بر توسعه شایستگی کارآفرینانه کارکنان-مورد مطالعه: شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران
    سمانه خراسانیان 1396
  57. : تاثیر خود کارآمدی بر اشتیاق کارآفرینانه در کارآفرینان نوپای صنایع غذایی مشهد
    جواد یزدان پناه 1396
  58. توسعه خدمات جدید بیمه ای از طریق خلق مشترک ارزش مطالعه موردی: بیمه دانا
    مرتضی سلیمی 1396
  59. شناسایی و رتبه بندی چالش های نوآوری باز مطالعه موردی: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد
    میثم زارع خورمیزی 1396
  60. تاثیر شبکه های حرفه ای کسب و کار بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در حوزه صنایع غذایی شهر تهران
    سعید کیایی 1396
  61. شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه کارآفرینی در صنعت بیمه مطالعه موردی: بیمه مرکزی
    ندا اسدی طاهری 1396
  62. تاثیر خودکارآمدی و اشتیاق تاسیسی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه در بین بازنشستگان حوزه هواپیمایی هما
    مسعود بیگلوئی 1396
  63. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مندی مشتری در کسب و کارهای الکترونیکی بانکداری مطالعه موردی بانک سامان
    فرشته عبدالهی 1396
  64. تحلیل کلان روندهای اثرگذار بر کسب و کارهای آینده – مورد مطالعه: کسب و کارهای فناوری محور ایران
    محمدهادی خزاعی صحنه 1396
  65. تاثیر مهارت های شناختی و غیر شناختی بر قصد کارآفرینی دانش آموزان سال آخر شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش
    هستی جلایر 1396
  66. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه مدیران کسب و کارهای گردشگری
    شیما کیانی فر 1396
  67. شناسایی و اولویت بندی شایستگی های کلیدی مربیان کسب و کارهای نوپا
    علی گودرزی 1396
  68. شناسایی دستاوردهای یادگیری آموزش کارآفرینی در دوره متوسطه دوم (مورد مطالعه: شهر تهران)
    رویا محمودی 1396
  69. تاثیر محیط درونی سازمان بر توسعه فرهنگ مربی گری در کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: شرکت های ساختمانی
    آیلار حمزه زاده 1396
  70. تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه کسب و کارهای صنعت لوازم خانگی شهر تهران
    فرزانه خاکی 1396
  71. تاثیر موهبت¬های کسب و کار بر عملکرد شرکت¬های دانشگاهی
    به افرین السادات دست سری 1396
  72. دسته بندی مولفه های ارزش پیشنهادی کسب و کارهای آموزش الکترونیکی بر حسب نوع خدمت مشتری
    احسان علی نقیان 1396