مرتضی اکبری

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

مرتضی اکبری

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. عوامل موثر در انگیزه کارآفرینان به سرمایه گذاری در متاورس
    مائده سادات کیا 1402
  2. تاثیر تبلیغات دیجیتالی محتوایی مبتنی بر ویدئو بر رفتار مصرف کننده :با تاثیر متغیرهای میانجی انگیزه حفاظتی
    سارا حمیدی 1402
  3. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی پلتفرم های چندوجهی در صنعت تجهیزات ساختمانی
    خشایار غیاثی 1402
  4. شناسائی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تعدیل گرهای سازمانی - مورد مطالعه کسب و کارهای گروه خودروسازی شرکت سایپا
    فرهاد خامی زاده 1402
  5. تاثیر دورکاری بر عملکرد کارکنان با میانجی گری استقلال و تعدیل گری دلبستگی شغلی و تاب آوری فردی در شرکت های فناوری اطلاعات
    گلبو رجبی سیاه بومی 1402
  6. واکاویی عوامل موثر بر پایداری کسب وکار‌های زنان در شهرستان بهبهان
    فاطمه علی نژاد 1402
  7. ارائه مدل تجاری سازی محصولات دانش بنیان
    مریم بشیرخداپرست 1402
  8. شناسایی تاثیر ابعاد تجربه مشتریان بر مولفه‌های ارزش پیشنهادی ادراک شده در کسب‌ و کارهای اقتصاد اشتراکی با نقش میانجی پرستیژ برند
    دانیال مصباحی 1402
  9. تاثیر شایستگی های فردی و مدیریتی کارآفرینانه بر قصد کار آفرینانه با اثر میانجی تئوری انگیزه حفاظتی (مورد مطالعه دانشجویان خارجی در حال تحصیل در ایران)
    علیرضا حاتمی 1402
  10. شناسایی موانع تجاری سازی محصولات استارت های دانش بنیان در حوزه انرژی
    هوشنگ قبله ای 1401
  11. تاثیر ظرفیت جذب بر نوآوری تکنولوژیک. نقش میانجی تحقبق و توسعه داخلی و تعدیلگر دوسو توانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای تثبیت شده در شهر تهران)
    متین هرندی زاده 1401
  12. (Food Valley) در ایران امکان سنجی راه اندازی و استقرار دره غذا
    علی شفیعی بافتی 1401
  13. شناسایی موانع رشد و استقرار پایدار شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    فائزه دهبیدی پور 1401
  14. "بررسی تاثیر عوامل موثر بر قصد تداوم استفاده از خدمات خانه های اشتراکی مورد مطالعه: خانه های اشتراکی در استان مازنداران
    میثم شهبازی پیرلوجه 1401
  15. تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد،نقش میانجی نوآوری محصول و نوآوری فرآیند
    حامد بیگی 1401
  16. بررسی رابطه میان عزت نفس و قصد کارآفرینی در جوانان ، نقش میانجی ذهنیت کارآفرینانه
    ساناز عرب 1401
  17. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت شتابدهنده‌های حوزه علوم و فناوری های شناختی
    امیرحسین داودی مهر 1401
  18. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و نوآوری فناورانه بر عملکرد کسب و کارهای تجارت الکترونیک خرده فروشی ایران
    امیررضا افروزی خسروشاهی 1400
  19. بررسی عوامل موثر در تداوم استفاده از سیستم های یادگیری الکترونیکی ( مورد مطالعه دانشجویان دوره های مجازی دانشگاه های شهر تهران)
    نازنین جوادی 1400
  20. عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی G5 در میان دانشجویان دانشگاه های تهران
    هانیه پولادیان 1400
  21. شناسایی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای فناورانه توسط زنان خود سرپرست
    زهرا توکلی یرکی 1399
  22. شناسائی تاثیر مکانیسم های ادغام بر دوسوتوانی سازمانی مورد مطالعه : صنایع غذایی استان مازندارن
    سیدحسن مصطفوی نیاکی 1399
  23. طراحی فرایند توسعه محصول درصنعت داروسازی موردمطالعه شرکت ایران دارو
    پریان کریمی 1399
  24. بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی و اجتماعی تیم کارآفرینی بر نوآوری باز در شرکت های فناوری اطلاعات شهر تهران
    آرمین آرتنگ 1399
  25. بررسی تاثیر عوامل مدیریتی و محیط موثر بر بقای استارتاپ های فناور
    علیرضا محمداسمعیل 1399
  26. شناسایی عوامل موثر بر دوسو توانی سازمانی در صنعت ساختمان (مورد مطالعه استان تهران)
    ندا آریانانسب 1399
  27. تاثیر عوامل روانشناختی مصرف کننده موبایل بر قصد خرید
    محمد بیطرفان قمی 1399
  28. تاثیر قابلیت نوآوری بر عملکرد نوآوری ، بازار و مالی شرکت در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شهر تهران
    سلمان صحرائی 1399
  29. بررسی عوامل موثر بر شکل گیری خوشه های نوآوری
    علیرضا جعفر 1398
  30. استراتژی های غلبه بر مشکل خارجی بودن برای بنگاه های اقتصادی کمتر توسعه یافته در ورود به بازارهای اقتصادی های توسعه یافته
    شاهین حاجی پورفرشباف 1398
  31. شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی فناورانه در توسعه صنایع تبدیلی خرما مطالعه موردی شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان
    جواد کیخاکهن 1398
  32. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری و تشخیص فرصت در شرکت های فناور با در نظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت های پویا
    سعید محمدشاهی 1398
  33. تاثیر مهارت های انسانی بر موفقیت کارآفرینان روستایی مورد مطالعه کارآفرینان روستایی شهرستان فریدن
    محمد اقایاری 1398
  34. تاثیر سرمایه انسانی بر نوآوری: مطالعه تطبیقی کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته
    فهیمه بشارتی کلایه 1398
  35. تاثیر اخلاق کاری و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در شهر تهران نقش متغیر میانجی اعتماد و رضایت مشتری
    زینب مرادی 1397
  36. استراتژی کارافرینان ایران در مدیریت عدم اطمینان نهادی مورد مطالعه کارآفرینان موفق
    سیما قاسمی کلپاشا 1397
  37. تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد ، سنجش نقش میانجی تمایل به یادگیری و نقش تعدیل گر رفتار رهبری تحول گرا مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری اطلاعات سطح تهران
    جواد هنرورترشیزی 1397
  38. بررسی تاثیر گستردگی و عمق دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان تبیین نقش تعدیل گری پویایی محیطی
    فاطمه مظفری فر 1397
  39. تدوین استراتژی هم افزایی در شرکت های چند کسب و کار
    امیر حاجی زاده کندرود 1397
  40. نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی در زمینه کارآفرینی به منظور راه اندازی کسب و کارهای روستایی نمونه موردی شهرستان ورامین بخش صنایع دستی
    رضا غلام زاده 1396
  41. شناسایی اثرات جمع سپاری بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعتی حوزه کشاورزی استان البرز
    محمدرضا بریری افراجردی 1396
  42. شناسایی قابلیتهای تکنولوژیکی و نهادی برای توسعه کارآفرینی صنعت خودرو
    میترا شهاب 1396
  43. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه (بررسی موردی بلوک مدیریت زیرساخت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران)
    تقی عباسی لو 1396
  44. شناسایی و تحلیل رفتار اطلاع یابی کارآفرینان صنعت گیاهان دارویی
    الهه براری 1396
  45. شناسایی موانع کارآفرینی در حوزه ی محصولات ارگانیک با رویکرد کارآفرینی اجتماعی
    حدیث یاهو 1396
  46. نوسازی استراتژیک فرایندها مطالعه موردی: فرایندهای مدیریت کالا در مجتمع پتروشیمی مهاباد
    سامرند احمدنژاد 1396
  47. تاثیر رویکردهای نوآوری باز بر عملکرد در صنعت بانکداری ایران
    شکوه سادات علی زاده مقدم 1396
  48. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و توسعه کسب و کارهای روستایی مطالعه موردی: شهرستان خلخال
    وحید هوشمندترزنق 1396
  49. تاثیر عوامل موثر بر خرید و عدم خرید محصولات الکترونیکی در فروشگاه‌های الکترونیکی شهر تهران
    پگاه سادات میررضایی 1396
  50. طراحی مدل کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی
    محمد اسدنژاد 1396
  51. شناسایی و ارزیابی مولفه های موثر بر انتقال فناوری موفق در حوزه نانو فناوری مورد شرکت های فعال در حوزه نانو فناوری در استان تهران
    لیلا مهرابی فیروزاباد 1396
  52. تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه با ملاحظه نقش اشتیاق کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    مژگان دیانتی 1396
  53. بررسی استراتژی کارآفرینانه بر عملکرد فروش سازمان های فناوری محور مطالعه موردی: حوزه صنعت مواد غذایی ایران
    سیدمیثم میرهاشمی روته 1396
  54. تعیین راهکارهای توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران
    سمیرا صدیقی 1396
  55. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر بین المللی سازی شرکت های موجود در صنعت شیشه و بلور
    علیرضا نانکلی 1396