سیدرضا حجازی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/26

سیدرضا حجازی

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل گیمیفیکیشن آموزشِ کارآفرینیِ مبتنی بر طراحی برای دانشجویان مهندسی
    یسری دائی چیان کروندی 1403
  2. طراحی مدل فرایندی بقای استارت‌آپ‌های فناوری محور
    محمدسجاد شکوهی بیدهندی 1402
  3. طراحی مدل کاهش آسیب پذیری کسب و کارهای فناورمحور
    مهسا کمالی پور 1402
  4. طراحی الگوی نوآوری فرایندی باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی ایران
    سعید نیری 1400
  5. طراحی و تبیین مدل تقویت هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان فناور مبتنی بر رویکردهای شناختی و معنوی
    زهره حسن نژادچاوشی 1399
  6. طراحی مدل دوسوتوانی سازمانی با رویکرد نوآوری باز
    مهناز نوبخت سرکندی 1398
  7. طراحی پیش سازمان برای کسب و کار اینترنتی جدید با رویکرد طراحی پژوهشی
    سیدهادی فرح زادی 1398
  8. واکاوی فرایند شکل گیری استراتژی در کسب و کارهای مخاطره آمیز مبتنی بر فناوری پیشرفته: رویکرد علی - اثرسازی
    سمیه تقوائی 1397
  9. طراحی چارچوب اکوسیستم کارآفرینی فناوری پیشرفته
    امیرمهدی میثمی 1397
  10. پدیدارشناسی الگوی شایستگی کارآفرینان فناور در خلق فرصت
    محمدصادق برادران خلخالی 1397
  11. طراحی مقیاس سنجش گرایش کارآفرینانه فناورانه و تبیین تاثیر آن بر عملکرد (مورد مطالعه: موسسات پژوهش و فناوری دولتی در بخش انرژی ایران)
    علی خان آقا 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر تفکر طراحی بر عملکرد توسعه محصول جدید با تعدیلگری عدم اطمینان و تلاطم بازار در استارتاپ ها
    فرناز خدائی 1403
  2. چارچوب مفهومی توسعه کارآفرینی خانگی مبتنی بر نیروگاه های مجازی بهینه ساز مصرف انرژی با ارائه الگوریتم یادگیری ماشین
    سارا بهرامی 1403
  3. طراحی مدل پلتفرم(بستر) دیجیتال در بخش گردشگری سلامت ایران
    امیر جمشیدی 1402
  4. شناسایی مولفه های ارزیابی فرصت های کارآفرینی فناورانه با رویکرد اسلامی
    پوریا حمزه لوحسین ابادی 1402
  5. ارائه مدل تجاری سازی محصولات دانش بنیان
    مریم بشیرخداپرست 1402
  6. تاثیر شتاب دهنده‌های توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان هلدینگ دارویی گلرنگ
    فاطمه رفعتی الاشتی 1401
  7. شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی یادگیری سازمانی و شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط در تهران)
    سینا اصغریه اهری 1401
  8. ارائه الگوی شناسایی فرصت های ارتقاء فناوری در شرکت های کوچک و متوسط ]با رویکرد CAPTECH[ مورد مطالعه شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری
    ارمان انسی 1401
  9. طراحی و تدوین مدل کسب و کار با تمرکز بر فعالیت های کلیدی در کلینیک دندانپزشکی
    فرهاد قره بیگلو 1401
  10. شناسایی تاثیر نوآوری های فناورانه و غیر فناورانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای صادر کننده تجهیزات ورزشی
    عبدالمجید سیاهوشی 1401
  11. شناسائی تاثیر چابکی سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های مبتنی بر فناوری
    نسیم خدمتلو 1400
  12. ارائه چارچوب مفهومی شتابدهنده کسب و کار های اجتماعی با محوریت مسجد
    بهزاد کشاورزهدایتی 1400
  13. طراحی فرایند توسعه محصول درصنعت داروسازی موردمطالعه شرکت ایران دارو
    پریان کریمی 1399
  14. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی در کسب و کارها
    امیر علی بنایی 1399
  15. بررسی تاثیر عوامل مدیریتی و محیط موثر بر بقای استارتاپ های فناور
    علیرضا محمداسمعیل 1399
  16. شناسایی عوامل موثر بر دوسو توانی سازمانی در صنعت ساختمان (مورد مطالعه استان تهران)
    ندا اریانانسب 1399
  17. تاثیر قابلیت نوآوری بر عملکرد نوآوری ، بازار و مالی شرکت در شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شهر تهران
    سلمان صحرائی 1399
  18. شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر دوسوتوانی با متغیر میانجی ظرفیت جذب
    نجمه تلخابی 1399
  19. تبیین فرآیند توسعه محصول جدید در حوزه مواد پیشرفته
    فاطمه ناطقی 1399
  20. شناسایی عوامل موثر بر راه اندازی استارت آپ های حوزه صنایع دستی در ایران(مورد مطالعه صنعت سفال استان همدان)
    اعظم زارعی 1399
  21. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد نواوری سازمانی در کسب و کارهای الکترونیک شهر تهران
    محمدرضا کریمی 1398
  22. طراحی استراتژی آموزش های ارتقای نوآوری فناورانه با رویکرد خلق ارزش مشترک مورد مطالعه بانک ملت
    بابک مهدی زاده میاندهی 1398
  23. تاثیرگرایش کارآفرینانه بر شدت صادرات با نقش میانجی یادگیری سازمانی ،مزیت رقابتی و عملکرد نوآوری مورد مطالعه صادر کنندگان تجهیزات ورزشی
    پروانه محمدی 1398
  24. شناسایی عوامل موفقیت استارتاپ های فناوارنه با رویکرد تفکر طراحی مطالعه موردی کسب و کارهای اینترنتی حوزه خدماتی شهر تهران
    محمدامین ورقایی 1398
  25. شناسایی عوامل محیطی موثر بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت/اکوتوریسم مطالعه موردی جزیره هرمز
    ناهید ذاکری 1398
  26. شناخت متغیرهای تاثیرگذار بر مسیر آینده کسب و کارها در صنعت it
    مهسا عسگری 1398
  27. شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی فناورانه در توسعه صنایع تبدیلی خرما مطالعه موردی شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان
    جواد کیخاکهن 1398
  28. تحلیل عوامر موثر ارائه شده در طراحی بسته بندی برای محصولات کشاورزی (مبتنی بر پلتفرم میوه)
    محمد عبدالوند 1398
  29. شناسایی و اولویت بندی نشانگرهای عملکردی اصلی کسب و کارهای اینترنتی فروشگاهی مبتنی بر تجارت الکترونیک بر اساس تحلیل کلان داده های استخراجی از تحلیل گر گوگل آنالیتیکس
    مصطفی غضنفری 1398
  30. شناسایی نقش نوآوری در عملکرد کسب و کارهای فناورانه
    سمانه ورشوچیان 1398
  31. شناسایی تاثیر کلان داده در موفقیت استارت آپ های فناوری محور
    مهشاد درستی نادعلی 1398
  32. شناسایی گرایش های اعتقادی و اخلاقی کارآفرینان از منظر اسلام و بررسی رابطه آن با موفقیت در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری
    ابوالفضل رضیان 1397
  33. شناسایی فرصت های کارآفرینی در فناوری ساخت و تولید ایران
    مجید پورمسگری 1396
  34. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه خدمات متوفیان
    وحید سعدی 1396
  35. شناسایی میزان تاثیر استراتژی­های نوآوری بر عملکرد در سانا
    نسترن افشم 1396
  36. شناسایی ابعاد قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت پتروشیمی شازند
    مهناز نوبخت سرکندی 1396
  37. شناسایی مولفه­های تصمیم گیری موثر بر انتخاب روش انتقال تکنولوژی در صنعت برق ایران
    اعظم هوشنگی 1396
  38. تاثیر باور به فرصت در قصد کارآفرینانه کارآفرینان فناور محور شهر تهران
    صالح حسین پناهی 1396
  39. طراحی مدل کسب و کار شرکت های دانش بنیان حوزه گیاهان دارویی
    محمد اسدنژاد 1396
  40. شناسایی تاثیر رصد فناوری بر قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت های مبتنی بر فناوری اطلاعات با استفاده از نگاشت شناختی فازی
    سهیلا محمدزاده کاردر 1396
  41. شناسایی عوامل فردی موثر بر موفقیت کسب و کارهای کارآفرینانه از دیدگاه اسلام
    شیما رحمانیان کوشککی 1396
  42. شناسایی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
    سائره اسماعیل زاده آهندانی 1396
  43. شناسایی فرصت های مبتنی بر رایانش ابری در صنعت IT
    فیروزه علی بخشی 1396
  44. شناسایی تاثیر بکارگیری فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت های فناور با رویکرد منطق فازی
    سیدرضا جلالی 1396
  45. ارائه چارچوب مفهومی نقش کارآفرینی فناورانه در تحقق مولفه های سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی
    نسیم باقری نجف اباد 1396
  46. آسیب شناسی روش های ارزش گذاری دانش فنی در مرحله تجاری در ایران
    امیر باران دوست 1396
  47. ارائه مدلارزیابی فناوری های دانشگاهی با رویکرد تجاری در پروزه های نانو فناوری
    محمد احمدی 1396
  48. امکان سنجی احداث دهکده سلامت با رویکرد طب ایرانی - اسلامی
    منصوره قربانی 1396
  49. نقش توسعه محصولات/خدمات جدید در بین المللی شدن ‏SMEها در صنایع غذایی ایران ‏
    مهران تاج الدین 1396
  50. شناسایی فرصتهای کارآفرینی د رصنعت لیزر ژزشکی د رحوزه درمان
    ارشیا آصف 1396
  51. شناسایی الزامات اخلاقی در شرکت­های کارآفرین دانش بنیان نوپا
    معصومه رحمنی 1396
  52. شناسایی عوامل موثر بر خلق مشترک در فرایند توسعه محصول جدید – مطالعه موردی: شرکتهای فناوری محور
    شهریار ذره پرورمقدم 1396
  53. طراحی مدل راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در حوزه خرید و فروش اینترنتی (روابط بنگاه- مشتری) در استان تهران
    راضیه طهماسبی 1396
  54. عوامل موفقیت دفاتر انتقال فناوری جهت تجاری سازی نتایج پژوهش های دانشگاهی
    مریم ظهوری زنگنه 1396
  55. شناسایی اولویت های تغییر تکنولوژی موثر بر ارتقاء کیفیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی پلی استر ایران کیتون)
    احسان قاسمی 1396
  56. شناسایی مولفه­های اثرگذار بر کارآفرینی فناورانه سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت نانو فناوری)
    مهدی پاک راد 1396
  57. بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری­های کسب و کار الکترونیکی در شرکت­های نوپای مبتنی بر فناوری­های نوین
    مناسادات مظفری 1396
  58. شناسایی عوامل موثر بر تدوین استراتژی فناوری در تحقیق و توسعه شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری های نوین با تمرکز بر حوزه فناوری نانو
    سعید نیری 1396
  59. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی فناوری مکاترونیک در شرکت­های کوچک و متوسط: مطالعه موردی چندگانه
    مریم محمدخواه 1396
  60. شناسایی تاثیر بهره گیری از مکانیزم های نوآوری باز بر قابلیت های کارآفرینی فناورانه مورد مطالعه: شرکت های با فناوری پیشرفته مستقر در پارک علم و فناوری شهر زنجان
    محمدرضا سیف اللهی 1396
  61. شناسایی پنجره فرصت های فناوری آموزشی با مطالعه پیشران های آینده
    سیداحمد علوی 1396
  62. ارائه مدل مفهومی تجاری سازی فناوری مورد مطالعه: شرکت صنایع استیل البرز
    معصومه هادی 1396
  63. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر انتخاب روش کسب تکنولوژی - مطالعه شرکت­های قطعه­سازی خودرو در شهر تهران
    رضا حبیبی 1396
  64. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری اتحاد های استراتزیک در فرایند انتقال تکنولوزی دانشگاهی
    ثمینه سلطان زاده 1396
  65. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش فناوری نانو در میان صنایع خودرو سازی ایران
    محمد یزدان پناه 1396
  66. شناسایی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه فناوری نانو - مطالعه موردی: دانشگاه های اصفهان
    نازنین کرباسیان 1396
  67. شناسایی ابعاد قابلیت های نوآوری فناورانه موثر بر عملکرد شرکت ها (شرکت های تامین کننده قطعات شرکت سازه گستر سایپا)
    سارا کولانی 1396
  68. طراحی سامانه ارزیابی عملکرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی (مطالعه موردی پردیس دانشکده های فنی ‏دانشگاه تهران)‏
    هادی زارع 1396
  69. شناسایی عوامل اثرگذار بر شکل­گیری شرکت­های زایشی پژوهش محور دانشگاهی در حوزه نانو تکنولوژی
    سیدعبدالرضا حسینی 1396
  70. شناسایی ابعاد نوآوری زنجیره تامین موثر بر عملکرد سازمان مورد کاوی: شرکت های تامین کننده قطعات شرکت سازه گستر سایپا
    پروانه لطفی تکلدانی 1396
  71. شناسایی تحلیلی عوامل موثر بر راه اندازی شرکت های خرد و کوچک با فناوری پیشرفته در حوزه نانو فناوری و ارائه مدل مفهومی کارآفرینی فناورانه
    حمید شیخی ییلانلو 1396
  72. شناسایی مولفه های تکنولوژی اثرگذار بر کیفیت رقابتی در صنایع لبنی - مطالعه موردی شرکت فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر (روزانه)
    انسیه محمدی دانیالی 1396
  73. نقش شایستگی های اصلی سازمان مادر در فرآیند شکل گیری یک شرکت زایشی
    محمدرضا شرع پسند 1396
  74. شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر نوآوری تدریجی در شرکت­های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    فاطمه حسن پور 1396
  75. شناسایی موانع کارآفرینی در حوزه ی محصولات ارگانیک با رویکرد کارآفرینی اجتماعی
    حدیث یاهو 1396
  76. شناسایی مولفه های اسلامی بودن کسب و کارها در چهار بعد شناخت، باور، اخلاق و عملکرد با تاکید بر کسب و کارهای الکترونیکی
    نیوشا جلالی زاده 1396
  77. شناسایی نقش ابعاد مدیریت جهادی در بهبود عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه
    مرضیه رضائی 1396
  78. طراحی مدل کسب و کار نرم افزار به عنوان خدمت
    فرناز فرج اللهی 1396
  79. شناسایی و سنجش ابعاد قابلیت های صادراتی شرکت های فناور محور
    مریم امینی 1396
  80. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت نوآوری در صنعت دفاعی ایران
    فرهاد نظری زاده 1396
  81. ارایه الگوی مناسب معرفی محصولات جدید صنایع خانگی به بازار
    ابراهیم صابرمعاش عشقی 1396
  82. شناسایی نقش پروژه رده بندی تامین کنندگان (TIERING) در عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازی ایران خودرو
    محسن اسدی 1396
  83. طراحی مدل کسب و کار آموزش الکترونیکی پرستاری
    عزت السادات هاشمی بصرا 1396
  84. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی فروش مواد غذایی
    عبدالرضا رضوانی 1396
  85. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت تولید قطعات خودرو در استان تهران
    شهریار طهماسبی 1396
  86. شناسایی فرصت­ها در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه راهکارهای بهره برداری از این فرصت­ها (مورد مطالعه: حوزه خدمات پس از فروش شرکت سایپا)
    سیروان زبیری 1396
  87. شناسایی عوامل موثر بر انتقال فناوری تحقیقات دانشگاهی در زمینه زیست فناوری
    زهرا امینی 1396
  88. عوامل موثر بر انتقال تکنولوژی در شرکت ملی پالایش و پخش فراورده­های نفتی
    نیما ربیعی سروندی 1396
  89. شناسایی موانع تجاری سازی فناوری در حوزه نانو پزشکی در ایران
    پیام منصور حسینی 1396
  90. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه نانوفیلرها در کشاورزی
    مهدی طلایی 1396
  91. شناسایی نقش نوآوری باز در موفقیت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین (مطالعه موردی: شرکتهای وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)
    سمانه دیوسالار 1396
  92. شناسایی نقش BP در موفقیت کارآفرینانه SME ها در دو استان خراسان رضوی و جنوبی (در دو گروه صنایع غذایی و شیمیایی) و مقایسه نتایج به دست آمده
    مریم ظریف پور حسینعلی یزدی 1396
  93. 1389/10/25
    افسانه مرادی 1396
  94. تاثیر پیاده سازی مدیریت دانش در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت IT
    احمدرضا مسرور 1396
  95. شناسایی فرصتهای کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر نانوفناوری در حوزه کاهش آلودگی آب
    معصومه شاهوردی 1396
  96. شناسایی کارکردهای مدیریت دانش در فرایند انتقال فناوری در سازمان­های دانش محور
    حسین گودرزی پور 1396
  97. تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر تی کیو ام بر عملکرد کسبو کارهای کوچک و متوسط
    علیرضا نوذر 1396
  98. شناسایی نقش توکل در تحمل ابهام کارآفرینان مسلمان
    محمد فرمد 1396
  99. شناسایی عوامل موثر بر بهره وری مراکز انتقال فناوری
    ژیلا جعفری نیا 1396
  100. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت مراکز رشد مطالعه موردی پارک های علم و فناوری دانشگاه تهران
    علیرضا اعتمادی هروی 1396
  101. شناسایی فرصتهای کارآفرینی کاربرد نانو موتد در حوزه صنعت متالوزی
    حمیدرضا پژوه 1396
  102. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت بیوتکنولوزی کشاورزی ایران
    یوسف زرنگاریان 1396